poniedziałek, 20 lipca 2015

Jezus na stadionie

W sobotę, 18 lipca 2015 roku, uczestniczyłem w rekolekcjach "Jezus na stadionie", które poprowadził ks. John Baptist Bashobora. Było to wielkie wydarzenie, wielkie uwielbienie Jezusa w mocy Ducha Świętego. Ci, którzy mieli okazję być na tego typu spotkaniach mogą to potwierdzić. Dla mnie osobiście był to czas zwieńczenia rekolekcji kapłańskich, w których wcześniej uczestniczyłem, a które też prowadził ks. John. Był to czas nowej Pięćdziesiątnicy - czas nowego wylania Ducha Świętego, potwierdzenia darów.
Poniżej kilka fotek ze stadionu. Tutaj znajdziecie wszystkie moje fotki ze stadionu.
Fot.: Maciej Drozd

Fot.: Maciej Drozd

Z Julitą, jej synkami i wolontariuszką Magdą :)
Fot.: miły człowiek

Procesja z Najświętszym Sakramentem
Fot.: Maciej Drozd

Pozwólcie dzieciom przychodzić do mnie...
Fot.: Maciej Drozd
W czasie jednej z konferencji
Fot.: Maciej Drozd

Błogosławieństwo Najświętszym Sakramentem
Fot.: Maciej Drozd


Fot.: Maciej Drozd

Fot.: Maciej Drozd

Fot.: Maciej Drozd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!